Pomoc

Jak kupować w naszym sklepie?

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.

Zadzwoń pod numer +48 667 778 836

Napisz do nas kontakt@slowpack.pl

Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby:

  • Klienci, którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie, logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o założenie konta (rejestrację), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez koniecznosci rejestracji, podając jedynie dane teleadresowe.
  • Telefonicznie, dzwoniąc do nas i podając treść zamówienia oraz dane teleadresowe.
  • Mailowo, podając kody produktów, ich nazwy lub linki do nich oraz dane teleadresowe.


Bezpieczeństwo

Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia pod Allegro, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości, Program Ochrony Kupujących



Sprawy techniczne

Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas - kontakt@slowpack.pl.




Zapłaciłem i nie otrzymałem towaru

Jeśli paczka nie dotarła do Ciebie dwa dni po jej zamówieniu, to skontaktuj się z nami mailowo kontakt@slowpack.pl lub telefonicznie +48 667 778 836. Poprosimy Cię o podanie numeru zamówienia (ID) i adresu e-mail. Przygotuj te informacje, a znacznie ułatwi nam to odnalezienie Twojej paczki.



Chcę zgłosić spam przez e-mail

Nasze adresy mailowe to slowpack@slowpack.pl, kontakt@slowpack.pl, zakupy@slowpack.pl i reklamacje@slowpack.pl. Sprawdź proszę czy adres e-mail, z którego dostajesz spam tylko z pozoru nie wygląda podobnie do naszych adresów. Jeśli jednak spam dostajesz od nas - proszę, zgłoś to na kontakt@slowpack.pl.



Otrzymałem podejrzaną wiadomość

Nasze adresy mailowe to slowpack@slowpack.pl, kontakt@slowpack.pl, zakupy@slowpack.pl i reklamacje@slowpack.pl. Jeśli jesteś pewien, że podejrzaną wiadomość dostałeś z któregoś z tych adresów - proszę, zgłoś to na kontakt@slowpack.pl.



Ktoś przejął konto

Jeśli ktoś przejął Twoje konto, nie musisz się martwić. Nie przechowujemy danych do Twojego konta, ani karty debetowej/kredytowej, więc nie musisz się martwić o stan Twojego portfela :) Mimo wszystko niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie +48 667 778 836 lub mailowo kontakt@slowpack.pl. Przygotuj swój login i numer telefonu. Zmienimy Twoje hasło i powiadomimy Cię o tym telefonicznie.



Występują problemy z logowaniem

Jeśli nie możesz się zalogować i nie jest to kwestia literówki w loginie lub haśle, ani kwestia wciśniętego klawisza Caps Lock, to skontaktuj się z nami mailowo pod adresem kontakt@slowpack.pl. Podaj w mailu swój login, a my zresetujemy Twoje hasło.



Występuje problem z kupowaniem przedmiotów

Jeśli masz problem z kupowaniem przedmiotów, koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie +48 667 778 836 lub mailowo kontakt@slowpack.pl. Pomożemy Ci złożyć zamówienie mailowo/telefonicznie, a w następnej kolejności zajmiemy się Twoim problemem z robieniem zakupów w naszym sklepie.



Występuje problem z opcją Obserwowane

Jeśli nie możesz dodawać produktów do listy "Obserwowanych", to wynika to z przyczyn technicznych. Proszę, skontaktuj się z nami telefonicznie +48 667 778 836 lub mailowo kontakt@slowpack.pl i podaj kody produktów, których nie możesz dodać do listy. Postaramy się rozwiązać ten problem możliwie jak najszybciej.





pixel